Nightmare RPG
Wszystko jest prawdą jeżeli szczerze w to wierzysz
Obecny czas to Pią 11:45, 29 Mar 2024

Świat DA

 
Odpowiedz do tematu    Forum Nightmare RPG Strona Główna -> Dark Angels
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
Shade
Strażnik Chaosu
Strażnik Chaosu



Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Qutno


PostWysłany: Czw 14:52, 25 Sty 2007    Temat postu: Świat DA

Prace nad światem dark angel są dopiero w drodze więc narazie nie ma tematu gdzie można pisać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
DaredAnre
Wielki Mistyczny
Wielki Mistyczny



Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z twojego koszmaru...


PostWysłany: Pon 19:30, 19 Lut 2007    Temat postu:

[i]Poprzez wielką wojnę świat podzielono na trzy części, trzy równoległe wszechświaty, można powiedzieć identyczne, ale jednak inne...


Hortem - Piekło
Iriadan - Niebiosa
Kehor, Farim, Teh'oran lub Farimad - to różne określenia neutralnego świata
Tirtidian - to prawdziwa nazwa portalów, które przez większość nazywane są "Przejściami" lub "Tunelami" - Biały jak śnieg prowadzi do Iriadanu, czarnym niczym najgłębsza otchłań dostaniesz się do Hortem, natomiast zielony przenosi cię do Farimadu, bo tak przez starożytne rasy był nazywany neutralny świat.

W Hortem rodzą się (można wybrać kim chce się być!!!) demony, diabły, chochliki, biesy, mroczni<*, łupieżcy<** i Tormani<***( tutaj można zostać Upadłym<****)

Iridian - świat aniołów, Orionów*>, Oświeconych**>, Nietykalnych***> oraz Hartemów****>


Farimad tutaj rodzą się wszystkie inne rasy i bestie w tym najczęściaj spotykane : Ludzie, Orki, Trole, Elfy (leśne, drowy, księżycowe i wysokie), Ogry, Jaszczuroludzie, Atlanci*, Jaszczuroludzie, Nieumarli, Krasnoludy (Kopalniane, kowale, wojownicy, księżycowe-magiczne), Wampiry i Wilkołaki


Świat ten od wieków niszczą nieustanne wojny pomiędzy dobrem, a złem. Jednak teraz ktoś z neutralnego świat pragnie sięgnąć po mistyczną moc, która jest zastrzeżona dla najmroczniejszych lub najszlachetniejszych istot w jednym z kontrastowych światów. Osoby posiadające moc mistycznych (magia błękitu oraz czarny ogień) to : Archemidos Tehanidur (Mistrz Gry- Torman), Drake De’Mortos(Upadły Archanioł), Edren Hosh’Atrum(Mroczny Cesarz), Gorion Hor’Draght(Król Łupieżców), Torus Hel’Braht(Najwyższy Archanioł), Irmtaler Ghotri( Tytan Orionów), Irian Helsh’Thera(Nietykalny Boski Sędzia) oraz (jako jedyny z neutralnego świata Bohrim Irwala(Krasnoludki Kowal Dusz). Mistyczni jednak pomimo swej potęgi są śmiertelnikami lecz nie pod względem wieku (nie starzeją się). Można zabić Mistycznego lecz jest to bardzo trudne ze względu na to, że są oni niezwykle potężni i mogą pokonać niejednego tytana lub nawet boga.


Dostępne klasy (są to klasy pomocnicze czyli takie, które oszczędzą czasu na wymyślanie klasy, można też oczywiście wymyślić unikalną klasę, którą należy najpierw opisać w tym temacie): Wojownik, Mag, Czarownik, Czarodziej, Nekromanta, Necron<*>, Rycerz, Barbarzyńca, Paladyn, Kapłan, Mnich, Łowca, Łotrzyk, Łucznik, Zabójca, Bard, Obrońca, Druid, Przyzywacz, oraz Bitnik<**>.



Magie (można wybrać specjalizacje w 3 magiach): Błękitna magia i czarny ogień (zastrzeżone dla mistycznych- nie można wybierać), Nekromancja, Iluzja, Zielona Magia, Magia Lecznicza, Magia Żywiołów, Psionika(Magia Umysłu), Przyzwania, Magia Czasu, Czarna Magia, Magia Światłości, Magiczne Kowalstwo.
Można stworzyć własną rasę jednak trzeba wyjaśnić czym się cechuje i jak wygląda jej przedstawiciel (pisać w tym temacie)





_____________________________________________________________


Mroczni<*- ludziopodobne stwory, które są geniuszami nekromancji jednak nie posiadają sumienia. Z wyglądu od ludzi różnią się kroczoczarnymi włosami(zawsze) i całkowicie czarne oczy (bez białek i tęczówek)
Łupieżca Umysłów<**- bestia potrafiąca kontrolować umysły jednak bez przesady np. może przejąć władzę nad grupą wieśniaków, a nie nad archaniołem.
Tormani<***- Postacie nie posiadające ciała, tylko czarną szatę z kapturem opadającym na miejsce, gdzie powinna znajdować się twarz. Mają magicznie wrodzoną wielką kosę, która jest tym silniejsz im silniejszy jest Torman. Kosa chowa się i pojawia kiedy Torman zachce.
Upadli<****- są to anioły, które przeszły na stronę zła. Ich śnieżnobiałe orlie skrzydła zmieniły kolor na czarny, a na głowie mają rogi. Jedynym przypadkiem Upadłego Archanioła jest Drake De’Mortos
Orioni*>-są to istoty o głowie, skrzydłach i nogach(szponach) orła jednak posiadających ludzki korpus i ręce. Są niezwykle silni i wytrzymali, a także mądrzy i inteligentnii
Oświecony**>- odwrotność Mrocznego
Nietykalny***>- Istota bez ciała nie można jej zranić za pomocą miecza lecz za to ona nie może nosić, żadnej zbroi, tarczy, broni ani żadnego innego przedmiotu (można ją zranić magią)
Hartem****>- Złoci rycerze podobni do aniołów są niewrażliwi na magię ognia, światłości i powietrza ale za to są bardzo podatni na Czarną Magię i Psionikę oraz ciosy fizyczne, lecz on sam atakuje bardzo mocno fizycznie, magię żywiołów i magią światłości.
Necron<*>- Nekromanta potrafiący przyzywać demony, biesy i kościane golemy ale za to nie za bardzo radzący sobie z ożywianiem większej ilości martwych.
Bitnik-<**>- osoba która jest bardzo szybka, silna i wyszkolona w walce wręcz i magii, ale za to nie potrafiąca walczyć bronią
Atlanci*- starożytna rasa ludzi, którzy mają palce zrośnięte błoną pławną oraz posiadają skrzela. Specjalizują się w magi wody i przyzywaniu wodnych stworów. W wodzie są bardzo potężni lecz po wyjściu na ląd tracą prawie połowę swojej siły, wytrzymałości i mocy magicznej. (preferowana rasa dla magów wody oraz przywoływaczy)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DaredAnre dnia Wto 16:39, 20 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Shade
Strażnik Chaosu
Strażnik Chaosu



Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Qutno


PostWysłany: Wto 16:01, 20 Lut 2007    Temat postu:

Ja mam nową klase:
Entar-mag posiadający magie wszystkich żywiołów. Mało wrażliwy na ich działanie lecz jednak można nią go uszkodzić albo nawet zabić. Entarzy są dalekimi przodkami magów oraz czarowników. Nie mogą nosić skurzanych ani stalowych zbroi. Jeżeli ktoś chce zostać Entarem musi wybrać żywioł w którym będzie się specjalizował, np: Entar ognia, Entar lodu. Mają oni także ograniczony arsenał broni. Mogą posiadać także niewielkiego towarzysza który jest całkiem stworzony z wybranego żywiołu. Te "żywiołaki" posiadają formę zwierzęcą. Największym stworzeniem jakie mogą posiadać jest sokół. Ogólnie Entarzy są mistrzami magii żywiołów, nikt tak nią się nie posługuje jak oni.

Możliwe do posiadania bronie: krótkie miecze, noże, buławy, łuki (nie mogą mieć kuszy), laski, magiczne kule.

towarzysz: sowa, królik, mysz, szczur, wiewiórka, jaskółka, wróbel, jaszczurka, sokół.

zbroja: włukienna szata [lub z innego materiału (może być np: u Entara ziemi, szata stworzona z liści i wspomagana magią)].

rasa:chochliki, tormani, upadli, orioni, oświęceni, ludzie, trolle, elfy (leśne, drowy i wysokie), atlanci (znaczy dared nie opisał kim są atlanci więc ja tak na ślepo mówie więc się wstrzymajcie z atlantami dopóki dared nie napisze kim oni są :/), krasnoludy księżycowe-magiczne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
DaredAnre
Wielki Mistyczny
Wielki Mistyczny



Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z twojego koszmaru...


PostWysłany: Wto 17:34, 20 Lut 2007    Temat postu:

Zatwierdzam klasę

Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Nightmare RPG Strona Główna -> Dark Angels Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin